~extra

żeby było 14 zł to spółka musiałaby działać jak game dev, czyli dawać dużo komunikatów i szumu wkoło swoich produktów, że np. zbliża się termin premiery apki dla rowerzystów. Do tego potrzebne jest stworzenie całego 1 etatu, żeby ktoś się tym zajął i obsługiwał media społecznościowe oraz robił PR.
Na ten moment marketing leży i aplikacje muszą bronić się same. Co nie znaczy, że może się to wkrótce zmienić albo że same aplikacje mogą jeszcze lepiej się monetyzować.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.