Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Była szansa po forum w Krynicy (gdzie LC obiecywał pozytywne rozpatrywanie reklamacji poszkodowanych przez bank klientów) rozwiązania tego problemu. Wystarczyła kwota ok 360 mln i mogło być po sprawie...
Najdziwniejsze, że spokojnie mogli sobie na to pozwolić, a jednak woleli pogrążyć bank. Za GetBack dostali od Abrisu 825 mln zarabiając na czysto 555 mln. Nawet wydając z tego ok 360 mln na spłatę poszkodowanych, bank miałby z tej transakcji ok 200 mln zysku.
Teraz sytuacja się powtarza.
Zamiast jednorazowo spłacić wszystkich, którzy złożyli reklamacje (na co wystarczyłoby tylko ok 360 mln), wolą iść w zaparte i narazić bank na znacznie większe koszty.
Po prostu mistrzowie zarządzania.