Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Ze wstępnych szacunków wynika, że pod względem przychodów ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą wynika, że za nami najlepszy marzec i najlepsze pierwsze trzy miesiące roku w historii TIM-u. Obroty w marcu wyniosły 69,7 mln zł (+7,4% r/r), zaś w okresie styczeń-marzec 2019 r. przekroczyły 191,1 mln zł (+8,1% r/r).
Szacowana dynamika wzrostu w kanale e-commerce była jeszcze wyższa: +13% r/r w marcu 2019 r. (48,06 mln zł) i +10,6% r/r w całym I kwartale 2019 r. (137,04 mln zł).
– Miesiące zimowe w czasach sprzed zmiany naszego modelu biznesowego były czasem zastoju, przeczekania. Tymczasem marzec 2019 r. był pod względem obrotów trzecim najlepszym miesiącem w historii TIM-u. Pory roku nie stanowią więc dla nas większego ograniczenia, a na kalendarz patrzymy głównie przez pryzmat dni roboczych w danym miesiącu, gdyż to rzeczywiście przekłada się na wysokość obrotów – komentuje Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA. – Coraz rzadziej spoglądamy w przeszłość, w czasy sprzed uruchomienia TIM.pl. Historia jest ważna, przyszłość jest ciekawsza. A my wiemy, w którym kierunku chcemy się rozwijać, by bić kolejne rekordy – zapewnia Krzysztof Folta.
link