Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
link
Spółka Apollo Capital otwiera w USA hub technologiczny dla polskich przedsiębiorstw, które planują ekspansję do Stanów. Celem hubu jest z jednej strony ułatwienie firmom znad Wisły prowadzenia biznesu za granicą, a z drugiej zbudowanie spółce unikalnego portfela inwestycyjnego.
Polskie firmy podejmujące się wejścia na rynek amerykański bardzo często napotykają bariery trudne do pokonania, nie tylko w kwestiach finansowych. Mimo posiadanego potencjału nie odnoszą one sukcesu na obcym rynku. Planując działalność firmy w USA trzeba mieć na uwadze, że jest to dość wymagający rynek. Niezwykle istotne jest tam umiejętne promowanie i sprzedaż produktu, a w tym firmy z Polski dopiero zdobywają większe doświadczenie. Warto więc przed ekspansją do Stanów, jak i innych krajów zagranicznych, skorzystać z pomocy eksperta, który ma doświadczenie w tego typu działaniach. Pozwoli to znacząco zmniejszyć ryzyko związane z wejściem na nowy rynek.
– W Polsce powstaje wiele innowacyjnych firm, jednak niemal wszystkie zatrzymują się na pewnym etapie rozwoju, a te które osiągnęły międzynarodowy sukces, można policzyć na palcach jednej ręki. Firmy amerykańskie działają w znacznie lepszym otoczeniu biznesowym i nie chodzi tylko o dostęp do większych pieniędzy i rynku zbytu. Aby skomercjalizować produkt na dużą skalę, trzeba się na tym świetnie znać. Znaczenie ma więc dostęp do wiedzy i doświadczenia osób, które brały już udział w budowaniu globalnych firm. W Polsce takich osób i potrzebnych do tego pieniędzy po prostu nie ma. A kluczem do sukcesu nie jest sam dobry produkt, lecz umiejętność sprzedaży go na dużą skalę – wyjaśnia Dominik Dymecki, prezes Apollo Capital.
link