Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Należy do pokolenia młodych dynamicznych menadżerów. Pierwszą firmę założył, mając kilkanaście lat. Swoją karierę zawodową związał z rynkiem mediów. Nie ukrywa inspiracji biografiami Ruperta Murdocha (twórcy NewsCorp.) i Richarda Bransona (twórcy Virgin). Od podstaw stworzył Platformę Mediową Point Group – holding działający w mediach i komunikacji marketingowej. Zaczynał, wydając magazyn dla studentów z kapitałem niecałych 20 tys. zł. Dziś PMPG Polskie Media SA jest notowana na głównym parkiecie warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych, a jej wartość wyceniana jest na 200 mln zł. To oznacza, że każda zainwestowana złotówka została pomnożona dziesięć tysięcy razy.
Członek Klubu Polskiej Rady Biznesu, prestiżowej międzynarodowej YPO (Young Presidents Organization) i Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. W otrzymał tytuł Managera Roku ’02 magazynu Home&Market. W 2007 r. wyróżniony certyfikatem Polski Przedsiębiorczej i powołany do Rady Programowej Polski Przedsiębiorczej. Jako przedsiębiorca, ekspert rynku mediów i komunikacji marketingowej uczestniczy w wielu konferencjach, zasiada w kapitułach i stowarzyszeniach. Organizował mi. pierwszą publiczną debatę w kampanii prezydenckiej 2005.
Ma wyższe wykształcenie ekonomiczne. Jak mówi sam o sobie – indywidualista – również swoją edukację od szkoły średniej po studia wyższe kończył w trybie indywidualnym, łącząc je z pracą i dokształcaniem w USA, na Malcie i w Wielkiej Brytanii.
Na biznes patrzy długoterminowo. Jego celem jest zbudowanie silnego europejskiego koncernu o polskich korzeniach, działającego w sektorze mediów i komunikacji marketingowej.