ertyy

Przestańcie winić ofiary (victim blaming).

To klienci banku są poszkodowani/pokrzywdzeni. To klienci banku są ofiarami, a Idea Bank (jego byli pracownicy, współpracownicy, zarząd) sprawcą.

Przestańcie używać wobec ofiar określeń typu: naiwniak, gołodupiec, jeleń, gamoń, itp. Czy tych których używacie teraz: cwaniak, wyłudzacz, itd.

O ile wcześniej można to było w jakiś sposób zrozumieć - mogliście nie wiedzieć jakie faktycznie działania podejmował bank, jego pracownicy i współpracownicy.

To teraz, kiedy w zasadzie wszystko jest jasne (chodź wiele szczegółów jest jeszcze nieupublicznionych) takie zwalanie winy na ofiary jest niesmaczne i nie na miejscu.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.