Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM SA ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły w listopadzie 2018 r. niemal 71,2 mln zł wobec 64,58 mln zł w listopadzie 2017 r. (+10,3% r/r). To drugi z rzędu i drugi w historii TIM SA miesiąc, w którym przychody ze sprzedaży spółki przekroczyły 70 mln zł. Po 11 miesiącach 2018 r. obroty spółki sięgnęły niemal 700 mln zł (699,24 mln zł, +15,5% r/r).
Przychody z kanału online wyniosły w listopadzie 2018 r. 49,39 mln zł (+8,3% r/r), zaś od początku roku – już prawie 0,5 mld zł (495,32 mln zł, +15,0% r/r).
- W ponownym przekroczeniu bariery 70 milionów złotych nie przeszkodziła nam nawet mniejsza niż pierwotnie zakładana liczba dni roboczych w listopadzie. TIM to dobrze naoliwiona i rozpędzona machina sprzedażowa – mówi Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA. – Jako pionier e-commerce w branży elektrotechnicznej mamy świadomość, że konkurencja nie śpi i wyciąga wnioski z naszych doświadczeń. Mamy ten komfort, że nasz model biznesowy działa już bardzo dobrze, nie musimy nikogo naśladować czy wykonywać gwałtownych ruchów, lecz skupiamy się na spokojnym doskonaleniu naszego sposobu działania. Sądzę, że jeszcze wiele razy zaskoczymy rynek, ku zadowoleniu naszych klientów – dodaje Krzysztof Folta.
link