Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
http://lalami.world/wp/about-us/ Lalami group to firma, która ma zająć się dystrybucją Joko. Obecnie z polskich firm jest ona dystrybutorem Ziaja. Na stronie wymieniana 3 strony, które są ich kanałem sprzedaży, na każdej z nich nawet po wpisaniu europejskimi literami wyskakują produkty Ziaja, zakładam że jest ich znacznie więcej niż widać na pierwszy rzut oka. Rekordowo zrealizowali oni sprzedaż na kwotę 1 milion CNY jednego dnia na platformie VIP.com ( nie dla Ziaja tylko ogólnie ) co odpowiada ponad 500 tysięcy złotych. Jeżeli chodzi o więcej informacji: import do Chin produktów kosmetycznych(stan na 2017): -perfumy i wody toaletowe 257 mln USD wzrost rok do roku 41.2 procent - produkty make up do ust 440 mln USD wzrost rok do roku 101.3 - produkty make up do oczu 131 mln USD wzrost rok Do roku 37 procent - pudry kosmetyczne i podkłady 139 mln USD wzrost rok do roku 44.8 procent Wymieniłem tylko produkty które potencjalnie ma sprzedawać Miraculum jednoczesnie sa to 4 kategorie otwierajace tabele to znaczy najwiecej udzialu w rynku dla zainteresowanych podam zaraz link. Zatem pisanie ze w Chinach "sie nie malują" i " nie perfumuja" jest bezpodstawne