~dami

Reklama upustowa to początek tragedii.1/ reklama ma być psychologicznie umocowana przede wszystkim pod względem estetyczno-użytecznościowym. Gdy nabywca ma wizję przyjemności z tego wynikającą wówczas nie zważa na wysokie temperatury w kiepskim sklepie bo kupuje marzenia. dlatego Panowie z zarządu Jeszcze raz powtarzam Idźcie do projektantów w celu dokonania awangardy meblowej oraz do dobrych reklamatorów. Prawda, że to się łatwo mówi ale w końcu od tego jesteście też.. Fabryka płyt tak, Indie tak, natomiast finał dodatkowej Fabryki Mebli zaawansowanej inwestycyjnie właśnie stoi pod warunkiem realizacji punktu pierwszego.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.