~123

Niestety, myśle że ten pan uwazal że kupuje czekoladkę (dobre produkty, rynek, innowacyjny zespół, itd). Ogolnie to ta spółka umiala robić marketing dla inwestorów czyli ściemniac. Po otworzeniu pudełka, zamiast czekoladek byly w nim landrynki - dlugi, przestrzale, nie rowijane produkty, zdemoralizowani, przestaszeni, niezaangazowani i nielojalni pracownicy, utopione projekty, niezadowoleni klienci, itd). Teraz pozostaje ratować swoj zainwestowany kapitał i jakos wyjsc z tego bez strat.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.