Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dnia 2018-09-26 o godz. 12:45 ~zeus napisał(a):
> Akurat Paloma to balsamy ,a obecnie jest to najszybciej rozwijający się segment rynku kosmetycznego. Wizualnie wygląda ok , tylko wprowadzić tego na półki nie potrafią... Po co sprzedawać Palomę ?? a trzymac "Być Może" ???? Nie rozumiem tej strategi...,ale ok :)
„Jestem przekonany, że wdrożenie z sukcesem produktów premium pod marką Chopin odmieni losy Miraculum, która od wielu las boryka się z problemami, i pozwoli w kolejnym etapie na realizację pozostałych, planowanych działań w zakresie innych marek należących do portfolio Spółki” - twierdzi Prezes Zarządu Tomasz Sarapata.