Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Spółka powoli wzrasta od 3 tygodni, odrabiając w całości straty z początku miesiąca. Brakuje jednak większej dynamiki aby mówić o zakończeniu korekty spadkowej. Wczoraj spółka przekazała optymistyczne informacje. Zdaniem prezesa, spółka liczy na utrzymanie dwucyfrowej dynamiki wzrostu przychodów w drugiej połowie 2018 roku i w 2019 roku. Prezes dodał, że tradycyjnie najlepszym okresem jest IV kwartał, kiedy spółka sprzedaje najwięcej reklam. Spółka liczy także na zwiększenie oglądalności i wpływów z reklam bez dodatkowych znaczących kosztów w związku z planowanym uruchomieniem kanału 4Fun Kids. Wcześniej spółka podała wyniki za pierwsze półrocze. Zysk netto wzrósł do 4,46 mln zł z 3,49 mln zł rok wcześniej. Przychody wyniosły 26,44 mln zł wobec 22,85 mln zł rok wcześniej. Spółka silnie rośnie od 2 lat, na tym tle korekta od połowy czerwca wygląda bardzo blado. Wydaje się więc, że z niecierpliwością można oczekiwać dobrych wyników w kolejnych kwartałach, zwłaszcza w ostatnim kwartale.
link