Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 1/2018 z dnia 10 stycznia 2018 roku, w którym informowano o rozpoczęciu negocjacji z Netia S.A., Zarząd Unified Factory S.A. podaje do wiadomości o otrzymaniu w dniu dzisiejszym podpisanej przez Zarząd Netia S.A. umowy na wdrożenie systemu contact center do świadczenia przez operatora telekomunikacyjnego usług w modelu SaaS.
Przedmiotem umowy jest wdrożenie dla Netii S.A. systemu realizującego funkcjonalności typu contact center oferowanego komercyjnie przez Unified Factory S.A. pod nazwą UF EASY, świadczenie innych usług, w tym wykonanie wszelkich prac instalacyjnych i konfiguracyjnych oraz świadczenie usług wsparcia technicznego.
Zarząd Unified Factory S.A. szacuje wartość umowy jako znaczącą dla przyszłych wyników finansowych Spółki. Równocześnie Zarząd Spółki podkreśla, iż zawarcie umowy z Netia S.A. może mieć strategiczne znaczenie dla dalszego rozwoju sprzedaży rozwiązań technologicznych oferowanych przez Spółkę dla dużych firm, w szczególności w sektorze usług telekomunikacyjnych.