Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
od stycznia do marca spolka wygenerowala srednio 456 tys zl przychodow miesiecznie. Jesli Sensor Tower pokazuje ~550 tys zl za lipiec z obu platform, to ile moga zarabiac na 2 nowych grach? Ile zakladasz zarobku na reklamach? Osobiscie uwazam, ze z reklam nie zarobia wiecej niz 0,1$ na uzytkownika, celuje w okolice 0,07-0,08$. Real Boxing spolka robila w pol roku w 25 osob, koszt produkcji miescil sie w 0,5-1 mln zl. Space Pioneer zostal nabyty od Brytyjskiego studia, produkcja kosztowala spolke wiecej jak 2 mln zl >>tylko do 31 marca poprzedniego roku<< i stanowi zastaw 10,5 mln zl obligacji - to co pokaze raport polroczny we wrzesniu, czyli zarobek z miesiaca dzialania gry na iOS i pol miesiaca na Android nie bedzie stalo nawet przy wynikach za RB1 w tym okresie (bodaj 700 tys USD za miesiac po premierze). To, czego nie chca widziec inwestorzy to spolka wydaje sie cofac i byc spolka jednego sukcesu. W 2012 roku mieli biuro w Londynie i Lodzi, ktore zamkneli po debiucie na NC. Biuro w Warszawie zamknieto po debiucie na GPW. Wypuszczaja gry, ktore nawet nie zwiekszaja przychodow skala (od 2015 r mimo nowych premier przychody ze sprzedazy w raportach rokrocznie maleja). Jesli nie zrobia platnego marketingu w ciagu 1,5 miesiaca - co bedzie dalo sie zauwazyc po gwaltownym wzroscie pobran - to raport za 3Q bedzie moim zdaniem gwozdziem do trumny.