Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Swoją drogą to geniusze albo raczej "Janusze" marketingu. Niedawno rozpoczeli kampanie telewizyjną
Ruszyła kampania polskiej sieci dyskontów odzieżowych TXM. Spoty reklamowe są emitowane we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych oraz wybranych tematycznych.
https://www.press.pl/tresc/53102,txm-textilmarket-kieruje-swoja-kampanie-do-wielu-grup-wiekowych-rownoczesnie
a pozniej tłumaczą
Podstawowym czynnikiem, który w negatywny sposób wpłynął na osiągnięte przychody, były odczuwalne deficyty w obszarze zapasu w sklepach. Zbyt mała dostępność dla Klienta oferty letniej, mogącej efektywnie konkurować z ofertą wyprzedażową sieci sklepów modowych, bezpośrednio i negatywnie przełożyła się na niski poziom sprzedaży w lipcu.
....czyli wydajemy pieniądze na reklamy aby sciagnąc ludzi do sklepów...w których nie mamy dla nich towaru