Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Sprzedaż na 3 miesiące z góry nawet w ramach promocji Black Friday zawsze jest na plus dla firmy w stosunku do takiej, która jest tylko na miesiąc (przy założeniu podobnych konwersji jednej i drugiej oferty). Przeprowadzenie promocji na 3 miesiące z góry miało zatem tylko jeden cel: podniesienie LTV (lifetime value, czyli średni przychód per klient w cyklu jego życia) dla tej puli klientów. Po dokładniejsze informacje pomocne w zrozumieniu faktycznego churnu na przychodzie (który typowo jest znacznie mniejszy niż na liczbie klientów, bo odejścia najczęściej zdarzają się wśród niższych abonamentów), czy tempa naszego wzrostu rozwieje pełne sprawozdanie finansowe za Q2, które opublikujemy w pierwszej połowie sierpnia :) Pozdrowienia!