Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
stary tekst ale nadal aktualny BO SPORA KWOTA KONTRAKTU ZAWARTEGO NA CZAS NIEOKREŚLONY
link
Qumak zarządza service desk Grupy TP
10 mln zł netto rocznie otrzymywał Qumak w ramach umowy na kompleksową obsługę działu wsparcia technicznego (service desk) spółek z grupy TP dziś może nawet większa to kwota Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony.
Lider na rynku realizacji i obsługi service desk
– Umowa ta potwierdza naszą silną pozycję w tym segmencie rynku. Nasz udział w nim szacujemy na około 25 proc., co daje nam pozycję lidera. To również jeden ze strategicznych obszarów naszej działalności, który zamierzamy aktywnie rozwijać – mówi Paweł Jaguś, prezes Qumak S.A..
W dacie tego komunikatu pisali iż Qumak obsługuje centra wsparcia technicznego między innymi tak dużych podmiotów jak: Polska Grupa Energetyczna, PZU, PKN Orlen czy PKO BP.