~obserwator

stary tekst ale nadal aktualny BO SPORA KWOTA KONTRAKTU ZAWARTEGO NA CZAS NIEOKREŚLONY

link 

Qumak zarządza service desk Grupy TP

10 mln zł netto rocznie otrzymywał Qumak w ramach umowy na kompleksową obsługę działu wsparcia technicznego (service desk) spółek z grupy TP dziś może nawet większa to kwota Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony.

Lider na rynku realizacji i obsługi service desk

– Umowa ta potwierdza naszą silną pozycję w tym segmencie rynku. Nasz udział w nim szacujemy na około 25 proc., co daje nam pozycję lidera. To również jeden ze strategicznych obszarów naszej działalności, który zamierzamy aktywnie rozwijać – mówi Paweł Jaguś, prezes Qumak S.A..
 
W dacie tego komunikatu pisali iż Qumak obsługuje centra wsparcia technicznego między innymi tak dużych podmiotów jak: Polska Grupa Energetyczna, PZU, PKN Orlen czy PKO BP.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.