~aaa

wystarczy spojrzeć w raporty:

1. 600 tys wyprowadzane rocznie na cypr (50 tys m-c za logo)
2. należności w wysokości ponad 50 % rocznych przychodów.... pytanie która firma budowlana ich tak pociągnęła... bo przychody księgowali a kasa nie spłynęła... 

3. do tego zajęte rachunku przez US.
4. obligacje do spłaty,
5. wyprowadzona kasa do M-Trans na nowe samochody, udziały - tylko ze nimi nie jeżdżą bo jak tłumaczyć odnowienie floty z jednoczesnym spadkiem przychód w M-Trans ???

To co będzie w kolejnych raportach jest do przewidzenia:

1. spadające przychody - nie da się utrzymać poziomu przychodów nie mając odpowiedniego zaplecza kapitałowego.
2. pomimo sezonu w pełni straty...
 
zapowiada się emisja ratunkowa - powyżej nikt tego nie kupi więc obniża wartość nominalna do 10 gr - jest z czego bo kapitały własne mają wysokie :) 

emisja 100 mln akcji po 10 gr oczywiście z prawem poboru by nikt z was nie czół się poszkodowany :)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.