jarof1

Kolejny raz nie można się zalogować do bankowości internetowej banku.
Kolejny raz na infolinii lakoniczna informacja, że wiedzą, pracują nad tym i że nie wiadomo kiedy będzie można korzystać z własnego konta.
Wszystko zaczęło się od zmiany całej platformy kilka lat temu (dwa?).
Nie wiem jak w innych bankach, ale w ING ewidentnie klienta mają za nic. Najpewniej liczą na to, że zmiana banku to dużo zachodu (choćby konto firmowe).
Ciekawe jak dużo klientów wreszcie powie pas...
Czy wie ktoś jak jest z reklamacjami i odszkodowaniami w przypadku braku możliwości wykonania przelewu czy transakcji na giełdzie?

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.