Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Maxcom, jeden z czołowych producentów i dystrybutorów telefonów komórkowych w Europie, rozszerza ofertę produktową o zegarki i opaski FitGo dedykowane osobom uprawiającym sport lub chcącym monitorować swoją codzienną aktywność ruchową.
– Wprowadzenie produktów dla sportowców pozwala nam zaistnieć w dynamicznie rozwijającym się segmencie rynku, w którym dotychczas nie byliśmy obecni. Nowe produkty będą miały bezpośrednie przełożenie na rozwój Maxcom. Do końca 2018 r. planujemy sprzedać około 50 tys. zegarków i opasek – mówi Arkadiusz Wilusz, Prezes Maxcom.
Nowe produkty spółki Maxcom dostępne są w sieciach handlowych, między innymi: Euronet, Media Ekspert, Neonet czy Media Markt na terenie całego kraju. W zależności od modelu ceny urządzeń wahają się od 179 zł do 499 zł. W drugim kwartale 2018 r. zegarki i opaski FitGo trafią do sprzedaży w Rumunii, Czechach, Słowacji, Bułgarii, a z czasem także do Francji.
Produkty FitGo przeznaczone są dla ludzi aktywnych, którzy lubią stawiać w swoim życiu wyzwania. Krokomierz, GPS, mierzenie tętna, odbieranie i wykonywanie połączeń, monitor snu, licznik spalonych kalorii, termometr i barometr to tylko niektóre funkcje, które ułatwią codzienne ćwiczenia.
Zegarki i opaski FitGo oraz inne nowe rozwiązania firmy Maxcom będzie można zobaczyć podczas Mobile World Congress 2018 w Barcelonie.