warto

Dnia 2018-02-20 o godz. 10:10 ~jaś napisał(a):
> Okazuje się ,że nie każdego jednak stać na inwestycję w biedny,zaniedbany,zdekapitalizowany Browar
> A marketing,czy aby Prezes nie jest specjalistą wysokiej klasy ,od marketingu właśnie?
> Coś mi tu nie pasuje,to właśnie marketing powinien hulać idealnie
Dlatego liczę że coś się ruszy bo moim zdaniem browar w kamionce może spokojnie konkurować z innymi rzemieślniczymi browarami ale potrzeba mu świeżego ducha, nowoczesnego marketingu i zdobycia przychylności beer geeków co nie jets niemożliwe. Ale porównajcie sobie etykiety i idee i wszystko dookoła np podróży kormorana i marki konstancin

http://www.browarczarnkow.pl/konstancin-stout-owsiany-ciemny/
http://browarkormoran.pl/piwa-browaru-kormoran/podroze-kormorana-coffee-stout/

Przy czym browar Kormoran to 20tys hl rok, a browar w kamionce 30tys hl. kormoran też nie ma samych piw genialnych, ale ma kilka dobrych i kilka znośnych, jedno imperium prunum które robi im gigantyczny hałas dookoła marki.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.