Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Zysk netto linii lotniczej wyniósł 28,444 mld rubli (497,5 mln USD), co stanowi wzrost o 21,7% w porównaniu z rokiem 2016. Był to nieoczekiwany rozwój: półroczne wyniki i dziewięciomiesięczne spadły odpowiednio 9,2 razy i 40,4% rok do roku.Linie lotnicze wyjaśniają ten wzrost przez zwiększenie ruchu o 13,3% oraz "wpływ kursu wymiany na przychody generowane w walutach obcych".Wartość długoterminowych zobowiązań linii lotniczej spadła do 11 054 mld rubli do 31 grudnia 2017 r., Wobec 18,544 mld na koniec 2016 r. Wolumen zobowiązań krótkoterminowych wzrósł do 94,730 mld rubli, wobec 90.131 mld przed rokiem. Interesuje nas to ze względu na Avia Chiny które leasingują 8 samolotów do Aeroflot .