~telesrada

Co o tym myslec:

1. Zarząd nie zadbał o DUK. Bez tego działu Telestrada bedzie wydawac pieniądze na marketing i po roku tracic klientów bo zwykły konsultant w telestradzie doradza klientowi do OPUSZCZENIA sieci.
2. Marketing nie działa tak jak się zarząd spodziewa. Ile np. kosztuje reklama (ogromna) w Krakowie na ulicy Pawia obok dworca? Jakie efekty przynosi? Chyba zadne. A nawet jak tak: Bez DUKu po jednym roku klient odejdzie. To jest nie efektywne.
3. Telestrada chcę klienta ktory jest w stanie więcej zapłacic. Ale w tym wypadku obstawiają na złą strategie ogłaszając się "najtańszą ofertą na rynku".

Akcja w tym wypadku jest przewartościowana bo w nastepnych miesiącach bedą spadki aktywnych kart o okolo 2000-3000 kart jak sie nic nie zmieni (i sie nie zanosi na zmiane!).

Realny kurs akcji: 12 PLN

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.