Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Nic nowego. Spójrzcie wszyscy na strategię ogłoszoną w 2011/2012. Nie ma żadnej różnicy, poza Konstrukcjami, które miały być już sprzedane w 2012 roku, ale akcjonariusze byli przeciwni / nastepne lata pokazały że nie mieli racji. Spółka budowlana generuje przychody, ale nie zyski, które uprawniłyby do dalszych wzrostów - dzieje się tak miedzy innymi dlatego, ze obecnie w Polsce jest duży boom budowlany i znacznie łatwiej pozyskiwać kontrakty. Rok 2019 i 2020 przyniesie znaczne korekty wśród spółek budowlanych - szczególnie takich, które nie maja stałego portfela kontraktów w segmentach o ponadprzeciętnej marży zysku (tak jest niestety w Projprzemie).Systemy przeładunkowe potrzebują intensywnego rozwoju produktów inaczej nie będą w stanie konkurować z Hormannen i AA. Od kliku lat zreszta nic się nie dziej pozytywnego w kwestii wzrostu przychodów - zatem rozwój tego segmentu tez jest wątpliwy. Innymi słowy niestety nie widać trwałej przewagi konkurencyjnej tej spółki, która mogłaby generować trwałe zyski w najbliższych 3 latach