Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Nie jest tak dobrze. Podane raty leasingu od A320 nie uwzględniają kosztu kredytu . Trzeba od tego odjąć koszt 3% rocznie od 344 mln $,plus amortyzacja . W 3 q mogły dojść koszty manipulacyjne od udzielonego kredytu Raty od A321 wynoszą 380 tys$ Te raty mogą być wyższe od podawanych o 10% dla Aeroflot. Avia Chiny leasinguje tylko 8 z 16czyli liczymy 4 samoloty na samą Aviaam bo 8 sprzedała Aviaam do SKY Co . 3samoloty w 3q i 4 samoloty w 4 q .1 wciąż czeka na dostawę na 4q W 4 q mogą być olbrzymie przychody z pośrednictwa przynajmniej 30 mln$ w 3q miała 19 mln$ .Jeśli chodzi o przychody z leasingu to sama flota Aviaam miała w3q 3,2 mln $ przychodu z leasingu w 4 q powinno być przynajmniej 4,3 mln $ ze względu na pracującego 1A321 w Yamal .Prezentacja https://www.aviaam.com/upload/content-assets/files/Investor-presentation-Q3-2017.pdf