~Telesfor

Myślę, że zamysł sprzedaży segmentu agencyjnego i mediowego pod wpływem wyników ewoluował. Najdynamiczniej rośnie segment mediowy,, notujący wzrost przychodów o 40%, może doszli do wniosku, że nie warto obecnie tego sprzedawać. Może sprzedadzą tylko segment agencyjny. "z uwagi na zmianę okoliczności będących podstawą propozycji nabycia m.in. pozytywną zmianę wyników finansowych w/w segmentów oraz modyfikację zakresu ewentualnej Transakcji, dalsze rozmowy z Inwestorem będą prowadzone bez zobowiązania do wyłączności. "

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.