~jarek384

Zamawiałem i zapłaciłem za przesyłkę do paczkomatu - dlatego, że jest czynny 24 godziny na dobę - niestety moja przesyłka trafiła do punktu odbioru czynnego do godziny 19.00. Na moją interwencję na infolinii Inpostu usłyszałem, że mogę tej przesyłki nie odbierać - wtedy po 48 godzinach zostanie odesłana do nadawcy, który może ponownie ją wysłać... I wtedy być może trafi do paczkomatu. Na pisemną reklamację otrzymałem odpowiedź, że wszystko odbywa się zgodnie z nowym regulaminem Inpostu. I koniec - uważają sprawę za załatwioną!
Może czas aby tę firmę po prostu zbojkotować? Ja na pewno będę ją już omijał z daleka...

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.