~Akcjonariusz

Jest już prawie październik a w dalszym ciągu próchnik nie wprowadził do sklepów nowej kolekcji.
Tym bardziej zapala czerwoną lampkę fakt że sezon jesień-zima trwa już w sklepach od początku sierpnia.
Reklama w google adwords jest wciąż wyświetlana z kolekcją wiosna-lato, pytanie po co oni wydają na tą reklamę
w sytuacji gdy już jest dawno po sezonie? Obsługa sklepu internetowego nie odpowiada.
Wnioski chyba widać po kursie. Dołek z 2003 roku przyciąga i raczej na 100% będzie przetestowany a to kończy się zawsze jego
wybiciem. Czyli zejście do 63gr to najłagodniejszy wymiar kary.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.