~WN

Dnia 2017-09-17 o godz. 12:29 kkg napisał(a):

> 4. Dwa produkty - dwa zespoły - podwójne koszty - albo przejecie bazy klientów bez produktu, który z jakiegoś powodu został wybrany przez użytkowników - to się nie uda.
> 5. Koszty unifikacji, zarządzania takim tworem, byłyby bardzo duże.

Dokładnie. Mielibyśmy do wyboru:

1) Utrzymywać dwa systemy - minimalny efekt synergii,

albo

2) Próbować zmigrować klientów - operacją kosztowna, wstrzymująca rozwój, cholernie ryzykowna.

Zapraszam do kontaktu <relacje - inwestorskie (at) ifirma pl> w celu odebrania nagrody.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.