~M7

Tutaj więcej o rozwiązaniu: https://mojebankowanie.pl/zgloszenie-szkody-warcie-teraz-takze-facebook-messengera/
Ale Warcie nawet chatbot nie pomoże. Wystarczy zerknąć na profil: https://www.facebook.com/Warta-Ubezpieczenia-758853230808218/

ps. ciekawe czy K2DT wdrożył też rozwiązanie dla Milionerów:
http://businessinsider.com.pl/media/marketing/chatboty-w-marketingu-przyklady-jak-mozna-je-wykorzystac/779whx5

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.