Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Ja to widzę odmiennie. Spadek po pierwsze nieznaczny a po drugie wynikający ze zlikwidowania nierentownych/przynoszących mała marzę sklepów. Chyba oczywiste że jak mniej sklepów to i przychody muszą być nizsze. Czyli to jest bardzo dobry kierunek, który już w segmencie modowym potwierdził się w raporcie za 1polrocze. "Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec sierpnia wyniosła 37,6 tys. m2, tj. była na poziomie o 10% niższym niż w tym samym momencie 2016" Brawo brawo brawo. Widać ewidentne poprawy i przeprowadzane działania skuteczne. Spółka baaardzo nie dowartościowanie.