Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dovado, jak naprawdę jest nie wiemy, ale PR-we wypowiedzi przedstawicieli spółki to jeszcze nie jest kropka nad I. W sprzeczności z nimi stoi po pierwsze wstrzymanie dywidendy mimo bardzo dobrego roku 2016, a także zwykła praktyka kredytowa, która wymaga od kredytobiorcy angażowania środków własnych. Szukałem informacji dot. leasingu samolotów - proporcje są różne, bardzo często oczekuje się 20% wkładu, ale np rok temu przy zakupie 4 A321 AAL kupił 2 maszyny za kredyt od GECAS-a a 2 za swoje. Gdyby sprzedawali je by oszczędzić na odsetkach z kredytu, to zatrzymaliby te dwie ostatnie. W tym wypadku pewnie jest tak jak mówi prezes - przenoszą aktywność do Chin, chyba że trafi się okazja jak teraz z Yamalem.