~RealizacjaStrategii

"Transakcja sprzedaży marki "Brutal" jest związana z przyjętą przez zarząd spółki strategią, która zakłada m.in. zmianę w dotychczasowej polityce sprzedażowo-marketingowej w celu odwrócenia trendu i powrót do wzrostów sprzedaży, w szczególności na bardziej rentownych kategoriach takich jak pielęgnacja twarzy i ciała oraz asortyment do makijażu" - czytamy w komunikacie.
Firma Miraculum działa na rynku sprzedaży detalicznej. W jej portfolio znajdują się m.in. takie marki jak Tanita, Pani Walewska, Chopin, Wars i Lider. Niektóre produkty oferowane są również na rynkach zagranicznych. Główne rynki eksportowe to Rosja, Ukraina, Białoruś, Litwa.

26 LISTOPADA 2014, 11:27

http://tvn24bis.pl/wiadomosci-gospodarcze,71/miraculum-sprzedaje-brutala-za-ponad-6-mln-zl,492510.html

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.