~baza

koszty powinny się zamknąć w:
1. 1.6 mln (ogólnie mówiąc pracowniczych) = mowa o 500-600 tys miesięcznie
2. 0.6 mln kosztów finansowych - po ew. zrolowaniu i fuzji dużo mniej
3. regularne odpisy w granicach 1 mln
Łączny koszt ok. 12.8 mln do 13.5 mln przychodów (11 mln pożyczki + 2.5 mln windykacja)

Zasadnicza różnica w stosunku do historycznej działalności to
1. niższe koszty
2. przychody z windykacji na poziomie 2.5 mln (min.) - w skali roku

I to są te dwie wartości w których upatruję szans
Nie jest tak, że będziemy wyłacznie czekać i liczyć na cud bo pewne sprawy będzie widać w każdym kolejnym kwartalne (a same założenie już dziś są bliskie celu zwłaszcza gdy odrzucimy zniekształcenie odpisów historycznych należności)
Przychód z windykacji też jest w wariancie ostrożnościowym bo dziś z realnie pracujących 12 mln przychód wynosi 280 tys. (w skali kwartału)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.