~greg

Dnia 2017-05-24 o godz. 23:21 ~RR napisał(a):
> Dziękuję za przychylność komentarza - to mnie ośmieliło do kolejnego zabrania głosu.
> >
> > Chciałbym zatem zauważyć, że - moim zdaniem, a twierdzę tak jedynie na podstawie własnych, niekoniecznie wnikliwych obserwacji, choć jestem "wyczulony" z sympatii na działania marketingowe - Próchnik relatywnie mniej jest zauważalny w reklamie swoich produktów, nie prowadzi raczej tak błyskotliwych i intensywnych (a przez to drogich) kampanii promocyjnych, jak choćby Vistula. Oczywiście niższy koszt promocji, jeśli to prawdziwe spostrzeżenie, nie musi wcale oznaczać wzrostu korzyści po stronie efektów rynkowych (sprzedaż). Lecz jeśli tak jest, to tym bardziej pokazuje ciąg przemyślanych działań. To widać po wartościach marży. Zastanawia mnie w związku z tym, dlaczego kurs jest obojętny. Na ile silny wpływ ma na to utarty obraz podmiotu (jawi się negatywny), a na ile jego ekonomika? Jeśli jest dobra, to chyba jednak nie ma wplywu na wartość wyceny rynkowej?
> >
> > pozdrawiam

You dont have to win the "Golden Globe" award to say ....show me the money.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.