Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Maj 22, 2017, © Leeham Co. : Ceny jakie płacą linie lotnicze i leasingodawcy za zakupy samolotów od dawna są w kręgu intensywnego zainteresowania wszystkich związanym z branżą lotniczą.
Producenci chcą wiedzieć, w jakiej cenie ich konkurenci sprzedają samoloty .
Linie lotnicze chcą wiedzieć, ile ich konkurenci płacą za swoje samoloty. To samo jest z leasingodawcami i ich konkurentami.
(Linie są mniej zainteresowani tym, ile leasingodawcy zapłacili są zainteresowani tylko co oni muszą płacić leasingodawcom za wydzierżawione samoloty, i tak naprawdę nie są zaniepokojeni kosztami leasingodawców.)
Rzeczoznawcy chcą poznać ceny nowych samolotów oraz ceny na rynku wtórnym, aby mieć podstawę do przewidywania bazę i aktualne wartości rynku i 25 lat w przyszłości.
Agencje ratingowe chcą znać wartości tych samolotów, aby ocenić oferty finansowania.
Utrzymanie cen jest jednak poufne
Rzeczywiste ceny zapłaty nie są ceną z listy produkcyjnej .Airfinance Journal konferencji w ubiegłym tygodniu w Nowym Jorku konferencja ISTAT w San Diego w marcu ubiegłego roku, a przy innych okazjach, rozmowy zazwyczaj zwracają się do cen.
Znalezienie jaką cenę zapłacono za samolot jest układanka. Źródło: Google images.
Branża dokłada wszelkich starań, aby utrzymać ceny poufne dla wszystkich oczywistych powodów.
https://leehamnews.com/2017/05/22/pontifications-pricing-jigsaw-puzzle/#more-23474