Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Na razie jest perełką ale już za poł roku będzie diamentem bo zacznie pracować cała flota warta bagatela 3,2 miliarda PLN w spółce córce Avia Leasing Fnansowy Chin która ma docelowo w ciągu pięciu lat zostać zwiększona do10 mld PLN Z wypowiedzi prezesa wiemy że stopy zwrotu w inwestycje w leasing samolotów przynoszą do 10% zwrotu kapitału rocznie(od tego czystego zysku Avia odejmujemy tylko koszt taniego kredytowania które zapewnia HNCA Koszty te są w granicach 2.5% do 5% ) http://www.aviaam.com/en/news/view/while-major-chinese-banks-crowd-over-new-aircraft-leasing-is-there-any-room-left-for-smaller-investors Stale rosnące zainteresowanie dużych chińskich inwestorów w lotnictwie jest więcej niż uzasadnione - takie inwestycje pozwalają zatrudnić setki milionów dolarów z długoterminowymi i raczej wysokim zyskiem Jeśli leasing dotyczy samolotu, inwestycja może przynieść do 10% zwrotu. Tadas Goberis, CEO w AviaAM Leasing