Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
no cóż na pierwszy rzut oka wersja drogowa przygotowana do homologacji wygląda całkiem ładnie - chociaż osobiście uważam, że mogli przygotować ją w innym kolorze (no ale to kwestia gustu).
zaskakujące jest, że pomimo właściwie nieoczekiwanej premiery (dopiero na chwilę przed targami było wiadomo o premierze wersji drogowej), jaką przeprowadziła Arrinera - czyli spółka z grupy NC ALERT - nie było tzw bumu na kursie.
pytanie jest czemu?
obserwując obroty na spółce jakie mają miejsce od daty premiery wersji drogowej, to ilość sprzedanych akcji można chyba policzyć na palcach jednej ręki (a i kilka zostanie jeszcze wolnych).
inna kwestia jest, że jeżeli pojawi się oferta kupna równa co najmniej kursowi zamknięcia z dnia poprzedniego i kursowi sprzedaży, następuje zawieszenie, a transakcja przeprowadzona jest po kilku h.
no i najważniejsze czy potencjalnych inwestorów zniechęciły zdjęcia zamieszczone ostatnio w internecie, gdzie widać całą masę niedociągnięć? jeśli ktoś nie wiedział podaję linka http://www.wykop.pl/ramka/3684703/dzis-premiera-drogowej-wersji-arrinera-husarrya-czyli-szkoda-strzepic-ryja/
co więcej samochód spółki z grupy NC ALERT zaliczył niezbyt udany debiut w rajdzie, bo znalazł się chyba w ścisłej czołówce końcówki - o ile nie był ostatni. niestety komunikatu na ten temat nie ma od spółki z grupy NC ALERT.
no ale cóż. bez podstawy spółka nie została do tej grupy zakwalifikowana