Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Papier próbuje uciekać nawet przy niewielkim volumenie. "Spółdzielnia" zaniepokojona - czyni różne sztuczki - stawia zapory podażowe, aranżuje zniżki po to, by odebrać niecierpliwym akcje.
Uzupełnione planowane w tym, i w latach następnych zakupy taboru, i tak:
1. Metro Warszawskie - 59 pociągów,
2. Woj. lubelskie - 11 EZT,
3. Woj. małopolskie - 5 EZT,
4. Woj. opolskie - dokupi w Newagu 2 Impulsy,
5. SKM Trójmiasto - 10 EZT,
6. Woj. pomorskie - 34 EZT,
7. Koleje Mazowieckie - 16 + 55 opcja pociagów,
8. PKP Intercity - zakup taboru na 2,5 mld PLN,
9.Przewozy Regionalne - zakup nowych EZT na 0,5 mld PLN
10.SKM Warszawa - 21 EZT
12. Nieokreślona ilość lokomotyw - PKP Cargo i inni operatorzy,
12. Eksport pociągów i lokomotyw.
Ps. Mocne "kupuj" i nie daj odebrać sobie papierów.
Pozdrawiam