~dovado

Patrząc na raport 4q nasuwa się jeszcze dziwnie zaksięgowana sprzedaż A320 do SmartLynxPonieważ Aviaam dzieli przychody na poszczególne kraje możemy sprawdzić za ile Aviaam sprzedała ten samolot do Irlandii bo mamy informację z kancelari http://www.sulijapartners.com/2016-11-01-aircraft-sale-lease-novation że Aviaam sprzedała właśnieb do tego kraju Airbusa A320 i pojawiły się rzeczywiście przychody z tego kraju po raz pierwszy w 4q ale za sprzedaż tego samolotu do Irlandii widzimy przychód tylko 1 mln $, a koszt zakupu takiego samolotu to przynajmniej 10 mln $ Więc w raporcie za 4 q przy takim zaksięgowaniu wyszło że pomimo największych przychodów ze sprzedaży nie ma zysku bo koszt zakupu tego samolotu był o 9 mln$wyższy od sprzedaży Jedynym wytłumaczeniem takiego zaksięgowania jest to że to jednak nie od Darta mogli otrzymać Boeinga 737 tylko od SmartLynx ponieważ w raporcie za 4 q zero informacji jakie samoloty kiedy sprzedano wyjątkowo pierwszy raz od 4 lat nie dano również prezentacji na której by to było pokazane .

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.