Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
chodzisz po różnych forach i pod różnymi nikami robisz z siebie osobę niemądrą, kompletnie nie mając pojęcia o tym co pisze.
Dodatkowo wprowadzasz innych w błąd. Skoro poświęcasz tyle godzin na nikomu nie potrzebne, wątpliwe wywody, to ogranicz go o połowę i zapoznaj się najpierw z tematem o którym chcesz mówić.
Arrinera GT nie potrzebuje homologacji GT# aby być sprzedawana, czy startować w wyścigach. To nie jest samochód drogowy tylko profesjonalne narzędzie do sportu wyczynowego. To czy samochód może startować określają zupełnie inne przepisy, które jak rozumiem Arrinera już dawno spełniła m.inn. atest FIA bezpieczeństwa ramy. Najlepszym dowodem jest to, że będzie jechała w kwietniowym wyścigu.
Homologacja GT3 o którą wystąpiła Arrinera pozwala klasyfikować samochód w grupie GT3, ale równie dobrze może jeździć w klasie Open. Homologacja GT3 określa parametry graniczne jakie muszą być w samochodzie tej grupy, aby poszczególne marki wspólnie startujące były porównywalne.