Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
W Europie w 2015 -2016 koszt kredytu 4,6 % dla firm leasingowych więc trudno mówić o wzroście kosztu kredytu . Wzrost zadłużenia już w 2Q związany z zakupem 4A 321 wartości 100 mln$ a więc połiwa za kredyt A321 to chodliwy towar zawsze można sprzedać jeśli trafi się klient z dobrą przebitką z Irlandii czy cypru tak jak to zrobili w 4 q z jednym A 320 gdy sprzedali samolot z klientem do Irlandii być może te 4 A321 zostaną sprzedane do córki AviaamChiny na tańszym kredycie bo ma 850mln$ kredytu a samoloty Aerofloty potrzeba 801 mln$Wzrost zadłużenia może być obawą ale nowe samoloty przy zakupie ich za połowę wartości katalogowej można łatwo sprzedać ,zresztą Aeroflota to nie jest Olt Expres i nie upadnie wiec nie jest to takie zadłużenie jak w innych spółkach gdzie przeinwestowanie może byc przyczyną trgedii Tu takie zagrożenie nie istnieje Te samoloty są ubezpieczone to jest kredyt tak jak hipoteczny gdzie hipotekę stanowią samoloty.