~dovado

W Europie w 2015 -2016 koszt kredytu 4,6 % dla firm leasingowych więc trudno mówić o wzroście kosztu kredytu . Wzrost zadłużenia już w 2Q związany z zakupem 4A 321 wartości 100 mln$ a więc połiwa za kredyt A321 to chodliwy towar zawsze można sprzedać jeśli trafi się klient z dobrą przebitką z Irlandii czy cypru tak jak to zrobili w 4 q z jednym A 320 gdy sprzedali samolot z klientem do Irlandii być może te 4 A321 zostaną sprzedane do córki AviaamChiny na tańszym kredycie bo ma 850mln$ kredytu a samoloty Aerofloty potrzeba 801 mln$Wzrost zadłużenia może być obawą ale nowe samoloty przy zakupie ich za połowę wartości katalogowej można łatwo sprzedać ,zresztą Aeroflota to nie jest Olt Expres i nie upadnie wiec nie jest to takie zadłużenie jak w innych spółkach gdzie przeinwestowanie może byc przyczyną trgedii Tu takie zagrożenie nie istnieje Te samoloty są ubezpieczone to jest kredyt tak jak hipoteczny gdzie hipotekę stanowią samoloty.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.