Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Jeśli obroty z trzema dostawcami przekraczają 10% przychodów, a Briju w styczniu straciło 80% przychodów z hurtu, a przyczyny leżą nie po stronie klienta, tylko dostawców, to oznacza, że straciło nie jednego, a prawie wszystkich dostawców...
Jak można stracić w jednym momencie tak wielu dostawców?!?
Przecież to praktycznie niemożliwe.
Więc może jednak problem leży po stronie klienta?
Pytanie tylko czy to trwała utrata sprzedaży, czy np. przesunięcie dużego zamówienia ze stycznia na luty.
Ale wtedy po co komunikaty Briju o nowym dostawcy.