~Eszkebareszke

Masz całkowitą rację, tylko biorąc pod uwagę informację z artykułu podesłanego przez "kostkarosołowa"
odnośnie rentowności branży i pracy nad grami VR i tu cyt.
"Teraz śmieję za każdym razem, gdy ludzie piszą do mnie rzeczy w stylu „Nie mogę się doczekać twojej następnej gry VR!”. Szczerze mówiąc, nie sądzę, żebym chciał tworzyć jeszcze jakiekolwiek gry VR. Każdy z naszej załogi, kto pracuje nad grami VR, chce wrócić do zwykłych tytułów po skończeniu prac. Prywatnie deweloperzy o tym rozmawiają, ale wszyscy zdają się niechętnie podchodzić do mówienia o tym publicznie – myślę, że będzie to miało złe skutki"
oraz dane z artykułu Forbes'a na temat szacowanych zysków ze sprzedaży, a mianowicie gł. tą info "Dochody ze sprzedaży oprogramowania, treści oraz usług powiązanych z tymi technologiami mają natomiast wzrastać stopniowo bliżej 2020 r."
nie sądzę że produkcja gier VR póki co przyniesie spółce ogromne dochody ...
Przyznaje , niewiele wiedziałem i wiem na temat branży VR , ale chyba póki co sobie poczekam :)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.