~xxx

Szału nie ma, jest przyzwoity wzrost. Marża też nie  jest zła.
W biznesie odzieżowym o marżach powyżej 50%  bym zapomniał w najbliższych latach.
Konkurencja na wyprzedażach też cudów nie osiągnęła.
LPP za styczeń miał  aż  35 % marży  - tam to jest spadek.
Inne spółeczki branżowe też wyszły w styczniu różnie.
Ale rynek odzieżowy jest duży i duży tort jest do wykrojenia.
Tylko bardzo przemyślana  wzorniczo oferta daje gwarancję na super wynik.
Selektywna  inspiracja pomysłami firm z południa Europy może dać sukces w sprzedaży.
Wszyscy jeżdżą po targach i podglądają co inni mają ciekawego , czas może wysłać kogoś mądrego.
Z  gromadą miłych  zaściankowych d...lizaczy  nic ciekawego się nie stworzy, a klasyki jest po uszy.
Za mało ciekawych wzorów jest w ofercie, ale może ja się nie znam. Łatwo jest  krytykować.
Także jestem sceptyczny co do pomysłu zakupu  e-sklepiku z odzieżą posezonową z Zielonej Góry.
Ale może jest coś czego my na razie nie wiemy z tym pomysłem.
Dobrze że Rage Age w końcu zrobił też plus , znaczy że czegoś się R. nauczył.
Reasumując jest duży potencjał w PRC i ten rok powinien to pokazać.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.