~PPP

Zwracam uwagę na trzy zapowiedzi i jedna poszlakę:
1. "Chcemy pozyskać jednolity tabor"
2. "Oczekujemy przede wszystkim niezawodności w funkcjonowaniu i to będzie także jedno z kryteriów przy ocenie ofert" 
3. "Dlatego cena będzie stanowiła mniejszy zakres, natomiast będziemy stawiać przede wszystkim na rozwiązanie techniczne".

  • "Znamy w tej chwili tabor dostawców z południa i północy kraju oraz z różnych zakątków Europy. Na podstawie naszego doświadczenia z tymi różnymi pojazdami, jesteśmy w stanie określić, jakie elementy są niezawodne"

No to mogą wpisać w SIWZ dodatkowo konkretne elementy w stosunku, do których ma być niezawodność, a nie tylko dostępność pojazdu, jako całości.
Pesa chyba ma mniejsze szanse, ale skoro cena nie będzie najważniejsza to i Newag będzie musiał zadbać o "rozwiązania techniczne". Szykuje się bardzo ciekawa rozgrywka, oby tylko procedura przetargowa nie trwała 18 miesięcy, jak w ŁKA.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.