Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Zwracam uwagę na trzy zapowiedzi i jedna poszlakę:
1. "Chcemy pozyskać jednolity tabor"
2. "Oczekujemy przede wszystkim niezawodności w funkcjonowaniu i to będzie także jedno z kryteriów przy ocenie ofert"
3. "Dlatego cena będzie stanowiła mniejszy zakres, natomiast będziemy stawiać przede wszystkim na rozwiązanie techniczne".
No to mogą wpisać w SIWZ dodatkowo konkretne elementy w stosunku, do których ma być niezawodność, a nie tylko dostępność pojazdu, jako całości.
Pesa chyba ma mniejsze szanse, ale skoro cena nie będzie najważniejsza to i Newag będzie musiał zadbać o "rozwiązania techniczne". Szykuje się bardzo ciekawa rozgrywka, oby tylko procedura przetargowa nie trwała 18 miesięcy, jak w ŁKA.