~baza

Jeżeli masz ciekawy projekt to kieruj go do spółki.
Jeżeli miałbym szukać w tym momencie modelu to automatyzacja scoringu (w tym on-line dla przedstawicieli handlowych)
Spółka powinna wyposażyć przedstawicieli w tablety tak by po jednej wizycie u klienta mogli podjąć decyzję a ewentualna spłata(w zależności od ostatecznej ustawy) na konto.
2. Automatyzacja procesu śledzenia spłat
3. Analiza bazy danych
4. Ewentualnie w trzecim kroku projekt on-line

Być może w takim przypadku trzeba będzie zatrudnić bezpośrednio w spółce Przedstawicieli Handlowych tym samym zmniejszyć ich liczbę ale wtedy będą pracować dla Marki i nie będzie kolizji 'przy wystawieniu klienta' i późniejszej jego spłacie na konto dzięki czemu będzie cały czas budowana baza danych

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.