~Joanna

Mimo iż upłynęło trochę czasu od postu Pana Grzegorza, chciałabym zauważyć, że bank nadal tak postępuje, kiedy na początku roku chciałam zamknąć konto, poszłam do banku BGZ Paribas, powiedziałam pracownikowi, że chcę zamknąć konto, ten poprosił o zapłatę 5 zł za prowadzenie konta w danym miesiącu i tyle. Koniec. Na moje pytanie czy dostanę potwierdzenie, pani ze zdziwieniem na mnie spojrzała i powiedziała, że może dać własnie jakiś kwitek potwierdzający wpłatę tych 5 zł na kórym było napisane: data zamknięcia konta. Na szczęście konto jest zamknięte. Jednak wyszła inna sprawa związana z tym bankiem, gdzie musiałam napisać pismo, na które nikt mi nie odpisuje już od miesiąca, postanowiłam napisać drugie jako reklamacja i w przypadku, gdy nie odpiszą powołać się na 8 ustawy o prawach konsumenckich „w przypadku niedotrzymania terminu reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą klienta”. Ludzie którzy tam pracują są niedouczeni, takie jest moje zdanie. Jeden z gorszych banków.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.