Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Jest dostępna prezentacja wynika z niej że te 2 samoloty A321 wspomniane w pośrednictwie kancelarii Sulija Partnersto były zakupione w leasingu na sprzedaż do Darta ( nie było komunikatu bo nie zostały zaciągnięte do rzeczowych składników majątku trwałego a tylko wtedy daja komunikat ) zostały sprzedane i będą rozliczone w 4 q Jeden 319 został sprzedana w 3 q ale rozliczenie bedzie w 4q i na 4 q dochodzi sprzedany jeden A320 .
Tak więc cały zysk w 3q z wyłączeniem 1 Boeinga to pośrednictwo .Zadziwiaja niskie przychody z leasingu tych 4 A321 tylko 4 mln USD według zestawiena należą nadal do Aviiam ale coś tu sie nie zgadza wiadomo dochodzą koszty zadłużenia ale te powinny być odjęte dopiero od zysku obrotowego , wygląda na to że mają jakąś inną umowę z SPA Polska albo SMBC a wierzycielem mają niższą prowizję ale spłata odsetk odbywa sie bespośrednio do wierzyciela a Avia nie księguje dzieki temu wyższych przychodów .
Podsumowując Zysk netto: wzrost o 732.51% r/r i na 4q dochodzi juz pewny zysk ze sprzedaży 4 Airbusów .
Pozdrawiam