~dovado

Strasznie nie lubię się na ten temat wypowiadać . Pisałem że chciałbym być studnią pełną mądrosci ale jestem tylko dziurawym wiadrem które im wyżej się znajdujemy od dna tym bardziej puste .Ma to oczywiście zaletę pustym wiadrem( głową )łatwiej jest potakiwac. Więc zgodzę się z kolegą Andy który napisał że bedzie powyżej 40 mln PLN . Ja patrzę bardziej perspektywicznie w przyszłość nie chodzi o samą flotę wartą 900 mln USD jv z Chińczykami ale możliwości jakie daje dostęp do rynku Chińskiego czy Aziatyckiego i handel na nim 10 letnimi samolotami w czym spółka sie specializuje a potenciał tam jest straszny bo tak jak w Aeroflocie Chińczycy musza odmładzać flotę a Aviaam może się w tym wykazać bo oprócz pozwoleń i znajomości rynku ma szerokie kontakty Oczywiście możliwości takiego handlu dało otwarte w tym roku zaplecze techniczne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, gdzie rozpoczęła działalność spółka zależna od spółki ASG FL Technics w Indonezji (otwarła bazy MRO na Azję naprawa i konserwacja ) a sama Avia Solutions Group przeniosła biura do Bangkoku .

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.